Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2364

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2368

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3169
Tester układów wysokiego ciśnienia HD3000 - Diagnostyka Delphi

Tester układów wysokiego ciśnienia HD3000

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_empty_space height=”90px”][vc_column_text]HD 3000

Narządzie stworzone z myślą o warsztatach specjalizujących się w diagnostyce i naprawach układów wysokiego ciśnienia, w silnikach Diesela i benzynowych. HD 3000 przenosi skuteczności diagnostyki, na nowy poziom.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”2627″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_tta_tabs][vc_tta_section title=”Opis” tab_id=”1505901473873-2b70db8c-d4f6″][vc_empty_space height=”42px”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]HD 3000 to kompletny zestaw do zaawansowanej diagnostyki usterek układów hydraulicznych we wszystkich nowoczesnych układach wtryskowych. Narzędzie jest w pełni kompatybilne z z technologią Diesla i GDI zarówno w lekkich pojazdach użytkowych, jak i samochodach ciężarowych.

Zestaw składa się z elementów mechanicznych i elektrycznych, które pozwalają zdiagnozować i potwierdzić usterkę obwodu wysokiego ciśnienia. Dzięki możliwości pomiaru wartości ciśnienia w teście statycznym i dynamicznym, technik z łatwością sprawdzi prawidłowość ciśnienia paliwa we wtryskiwaczu i nadmierną wartość przelewu zwrotnego.  Dodatkowo funkcjonalność zestawu obejmuje diagnostykę usterek pompy, czujnika ciśnienia lub zaworu wysokiego ciśnienia.

Powyższe testy są możliwe do przeprowadzenia dzięki generowaniu i precyzyjnej kontroli ciśnienia, aż do wartości 3000 bar. Funkcjonalność diagnostyczna jest rozszerzona o możliwość czyszczenia zaworu IMV ze złogów lakieropodobnych, aby przywrócić jej oryginalną specyfikację.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”2552″ alignment=”right”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Procedury diagnostyczne” tab_id=”1505901473914-15b7eaae-929d”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_empty_space][vc_column_text]

  • Wydajność pompy podczas kręcenia rozrusznikiem – Sprawdza zdolność generowania ciśnienia przez pompę wysokiego ciśnienia.

  • Wydajność pompy w trakcie procedury testowej dla aplikacji Delphi – W tym teście należy użyć dodatkowo testera OBD, aby sprawdzić czy pojazd posiada możliwość wywołania procedury kontroli wydajności pompy za pomocą oprogramowania diagnostycznego. Poprzez wywołanie przelewu paliwa przy zdanym ciśnieniu, ten tryb pozwala sprawdzić zdolność pompy do generowania właściwego ciśnienia jak i odpowiedniej wartości przepływu czasie trwania testu.

  • Wydajność pompy dla pozostałych aplikacji – tryb przeznaczony dla aplikacji, gdzie nie ma możliwości wywołania procedury z poziomu ECU. Pozwala sprawdzić wydajność pompy na jałowym poprzez ręczne sterowanie parametrami pracy.

  • Przelew zwrotny wtryskiwaczy pod obciążeniem, na biegu jałowym – test sprawdzający wartość poprawność pracy wtryskiwaczy pod obciążeniem.

  • Test szczelności HPV – sprawdza szczelność zaworu wysokiego ciśnienia.

  • Czyszczenie IMV – ta prosta procedura pozwoli na usunięcie złogów lakieropodobnych z zaworu IMV. W celu wykorzystania tej funkcji należy dodatkowo zaopatrzyć się w środek czyszczący (numer katalogowy: 9001-908) wraz z zestawem YDT 846.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_empty_space height=”42px”][vc_single_image image=”2631″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_separator][vc_single_image image=”2629″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Pozostałe testy” tab_id=”1505915313039-0231d5e8-afd8″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_empty_space][vc_column_text]

  • System Delphi Heavy Duty – funkcja pozwalająca zmierzyć szczyt ciśnienia podczas kręcenia rozrusznikiem w systemach F2E oraz dodatkowo ciśnienie w czasie pracy w systemach EUP.

  • Systemy Common Rail w pojazdach Heavy Duty – możliwość przeprowadzenia niektórych testów na wzór rozwiązań w pojazdach osobowych.

  • Systemy GDI – dzięki specjalnym adapterom, będącym częścią zestawu, można przeprowadzić test ciśnienia podczas kręcenia rozrusznikiem.

  • HD 3000 jest wyposażony w czujnik, który pozwala na pomiar zmiany ciśnienia, na zasadzie odczytu różnicy potencjałów generowanych przez czujnik ciśnienia, znajdujący się na szynie paliwowej. 

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”2630″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_separator][vc_single_image image=”2629″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][/vc_tta_tabs][/vc_column][/vc_row]

UA-112697784-1
pl_PLPolish
Delphi Support